Verslo valdymo sistema

Handlopex B2B

Patiko sprendimas?

+370 614 44317
    • Buhalterinės programos integracija
    • Sandėlių likučių susiejimas (LT ir PL)
    • Dokumentų generavimas
    • Failų importavimas / exportavimas
    • Užklausų tikrinimas realiu laiku
    • Duomenų Sinchronizavimas tarp sistemų
    • B2B metodika
    • Prototipas
    • Koncepcija
    • Architektūra
    • Eskizai
    • Dizainas
    • Programavimas
    • Responsive dizainas

1. Idėja

Problema.

Ilgas, nepatogus ir neefektyvus prekių užsakymo procesas tiek klientams, tiek įmonės darbuotojams. Ribota prekių paieška, veikianti tik pagal tikslų prekės pavadinimą ir neturinti parametrų filtro. Prekių likučiai išskaidyti per kelias sistemas, neturinčiomis tarpusavio ryšio, dėl ko įmonės klientai neturėjo prieigos prie užsienio sandėliuose esančiu prekių, ir didelę užsakymų dalį tekdavo atlikti per įmonės vadybininkus.

Vadybininkai buvo apkraunami papildomu darbu, užsakinėdami prekes iš užsienio sandėlio ir apjungdami juos su užsakymais iš Rivilės.  

 

Sprendimas.

Sukurta B2B sistema, apjungianti visus sandėlius vienoje sistemoje. Automatizuotas klientų, užsakymų, nuolaidų, prekių kortelių, kainų ir likučių sinchronizavimas su Rivilės programa ir užsienyje esančiu sandėliu. Klientai turi galimybę kelių mygtukų paspaudimais užsakinėti prekes iš visų įmonės sandėlių, matydami prekių kiekius realiu laiku.

Optimizuotas užsakymo procesas. Sistemoje veikia vidinė prekių paieška su filtravimo funkcijomis, tai leidžia atlikti užsakymus greitai ir kokybiškai. Prekių sąraše klientas atitinkamai išsirenka reikiamas padangas su kiekiais ir jas užsako keliais mygtukų paspaudimais, be papildomų telefoninių skambučių ar kitų keliamų keblumų. Prieš paspaudžiant mygtuką užsakyti, klientas mato preliminarią datą, kada užsakymas bus pristatymas jo nurodytu adresu. Kiekvienas klientas turi savo vadybininką, kurio pagrindinė užduotis apjungti užsakymus pagal kliento poreikius, sekti informacijos srautą bei optimizuoti logistiką. 

Kiekvienas klientas turi savo profilį, kuriame yra užsakymų istorija, sąskaitos, grąžinimai bei individualiai pritaikyta nuolaidų sistema.

B2B sujungta su buhalterine programa Rivile - web service`o pagalba, kas garantuoja duomenų vientisumą realiu laiku.

Sukurtas web service`as leidžiantis atnaujinti sandėlių likučius partneriams turintiems elektronines parduotuves.